vineri, 3 aprilie 2020

MAI BINELE CA INAMIC PERSONAL (76)

Etica-i dușmanul meu de dimineața și până
la primul vis Apoi totul reintră în normal Al
teritatea însă îmi dă peste cap toate socotelile
Și-atunci revăd coșmarul O cizmă SS îmi apa
să ceafa în noroi Înghit cuvintele negre ca pă
mântul amestecat cu apă Și eu sunt nevinovat(ă)
ca și ceilalți prizionieri Dar sunt un fel de Tato
wierere dintr-o irealitate paralelă Trupul aici
sufletul acolo Versus Sufletul aici Trupul acolo
Caleidoscopul acesta existențial îmi arde toate
gândurile Conștiința mea-i un rug cu efect în
târziat Ard adică gândesc dragă Kitty

Costel Zăgan, Contrajurnalul Annei Frank

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

  EMINESCU SĂRACU! Alo Anna Frank Aici România Cine-i acolo Iar ne bruiază extratereștrii O fi sau n-o fi secu Aceasta-i întrebarea Păi vă l...